IP telefoni omstillingsanlæg
2talk telecom forhandler telefonomstilling til indbound call centre og ekstern telefonpasning. Vi forhandler FrontDesk omstillingsbord, som hurtigt og effektivt håndterer opkald. Denne løsning til indbound call center indeholder et grundigt statistikmodul, der giver overblik over performance.
FrontDesk omstillingsbord til omstilling og viderestilling af telefoner kan tilrettes til virksomheder, der leverer ekstern telefonservice eller håndterer opkald fra mange forskellige virksomheder og geografiske afdelinger.
Omstillingsbordet FrontDesk giver ikke alene overblik over call center personalets performens, men har også mulighed for at indsamle effektiv dokumentation for opkaldstider og kundeaktivitet.
Desuden kan FrontDesk telefonomstillingen integreres med virksomhedernes kalender, medarbejderdatabase og/eller kundedatabase.
Giver fuldstændigt overblik
Call center virksomheden får et fuldstændigt overblik med FrontDesk omstillingen, leveret og serviceret af 2talk telecom. De er muligt at se, hvor mange af call centres medarbejdere, der er meldt ind i tjenesten, og samtidig se, hvor mange kunder, der venter på at få deres opkald besvaret.
Medarbejderen i call centret kan læse på sin skærm, hvad der skal siges som velkomst for pågældende virksomhed, og hvordan virksomhedens navn eksempelvis udtales og andre vigtige informationer, der skal gives eller ikke gives ved opkald. Det betyder, at den eksterne receptionist kan optræde som en intern del af den virksomhed, man servicerer.
Leverer brugbare informationer
IP telefoni omstillingsanlæg – Omstillingsbordet fra FrontDesk hjælper medarbejderen med oplysninger om den person, der ringer op. Det er muligt at se om kunden har ringet tidligere og hvem kunden har talt med. Dette kan forbedre servicen i telefonomstillingen.
FrontDesk telefonomstilling giver medarbejderen oversigt over tilgængelige medarbejdere, der kan besvare opkaldet. Desuden kan systemet lagre oplysninger om de pågældende medarbejdere om for eksempel særlige ansvarsområder eller kompetencer.